Pokud je zákazník s produktem spokojen, máte velkou šanci, že bude ochoten šířit svou dobrou zkušenost mezi známými. Chcete-li od něj získat další kontakty na potenciální klienty, je třeba zapřemýšlet, kdy je vhodné o reference požádat. Osobně při podpisu? Při předání?
Pasivní telemarketing představuje komplexní obsluhu příchozích volání a jejich následné zpracování (propagace produktů, pomocné linky zákazníkovi)
Akvizice, strašák mnoha obchodníků, kteří by raději čekali, až jim objednávky samy spadnou do klína, než aby zvedli telefon a šli štěstí trochu naproti. Dá se realizovat nejčastěji pomocí chladného telefonátu, tzv. cold call nebo s pomocí doporučení.
Aktivní telemarketing představuje komplexní obsluhu odchozích volání konkrétním osobám. Operátoři telefonem kontaktují předem vybranou skupinu zákazníků (cross-selling, pre-sales).
Průmysl on-line marketingu je složitý a proměnlivý, ale vzrušující pro každého kdo drží krok s moderními trendy. Každý rok nový hardware, nový software, nové společnoti a nové uživatelské preferencediktují řadu rozsáhlých změn, které firmy ve světě buďto přijaly nebo ignorovaly.
vícePři přípravě uvedení nového produktu či firmy na trh je v sázce hodně. V zájmu zajištění dlouhotrvajícího úspěchu je nutné ve svém marketingovém plánu odškrtnou několik klíčových bodů.
víceSpuštění webové stránky může být stresující a ohromující. Nezáleží na tom, zda se jedná o osobní blog nebo obchodní webové stránky, problém je stále stejný: Je potřeba začít se správnou a důmyslně provedenou propagací Vašich internetových stránek, aby návštěvníci mohli jednoduše požadovaný obsah najít a náležitě si jej užít.
víceZaujaly Vás naše služby? Rádi Vám posktneme více informací.